От своето създаване през януари 2007 година, досега сайтът на Е.ОН България www.eon-bulgaria.com е увеличил популярността си десетократно. Ако през месец януари 2007 година посещенията са били над 22 000, то през месец август 2010 година те надхвърлят 250 000.

През последната година средният брой посещения на сайта е около 275 000 месечно,  като по-голямата част от тях са за проверка на сметки за консумирана електроенергия. За клиентите на Е.ОН България от чужбина особено полезна е възможността да проверят сметките си на английски език в англоезичната  версия на страницата (която е с повече от 37 000 посещенията за последната година). Освен проверката на консумирана електроенергия, интересът на посетителите е насочен и към информацията за предлаганите услуги, новините за компанията и познанията за енергетиката.

През последната година посетителите на сайта продължават да се интересуват и от обявите за свободни работни позиции - 40 827 посещения  (над 100 дневно), което утвърждава компанията като атрактивен и търсен работодател. Над 20 000 са посещенията в раздела за социална отговорност, което отразява интереса към обществено ангажираната дейност на Е.ОН България и значимите социални проекти, които подкрепя.

Повече от 90 000 са регистрираните посещения на сайта на Е.ОН България Мрежи www.eon-bulgaria-grid.com за последната една година. От тях 80% са били насочени към публикациите за планираните прекъсвания на електрозахранването. Освен новини и обща информация, сайтът предлага и информация за условията за присъединяване към мрежата на Е.ОН България Мрежи, за цените на електроенергията и услугите на компаниите от групата на Е.ОН България, информация за търгове и продажби.

Освен двата интернет сайта, компанията разполага и с интранет сайт за своите служители. Създаден  в края на 2006 година, интранет порталът се наложи като популярен и леснодостъпен вътрешен информационен канал за служителите, с близо 500 посещения на ден.

Доказателство за вниманието, което компанията отделя на информираността на своите служители е и фактът, че на конкурса „Grapevine awards 2009-награди за ефективни вътрешни комуникации", Е.ОН България получи признание за професионално създадената и организирана интранет страница, която беше отличена с първо място в категорията „Онлайн медия".

Съдържанието на сайта включва информация относно организационната структура, политиките и вътрешните правила на компанията, като същевременно предоставя и разнообразни съвети за здравословен начин на живот, възможности за организиране на пътувания и оферти за прекарване на отпуските. Основната цел на интранет страницата е да осигури максимално бърз достъп до актуална информация и да улеснява връзките между отделните дирекции и компании в групата на Е.ОН България.