Скандалните рекламни билбордове на д-р Ангел Енчев с послания като „Прекалено красива съм, за да работя", разразиха невероятен скандал буквално в цялата държава - коментират ги не само хората, медиите, но и институциите. Дали тази реклама не се превърна в анти-кампания на дейността на признатия като един от най-успешните ни хирурзи не само в разкрасителните (естетични), но и в реконструктивните пластични операции?

На този въпрос дава отговор вестник „Торнадо" в броя си от 14-20 юли. Репортер на вестника установява, че д-р Енчев оперира и в съботния ден. Явно масовият негативизъм, насаждан и от някои медии, е повлиял с положителен знак върху неговата работа. Или с други думи рекламната кампания е повече от успешна.

Ето какво казва за нея самият д-р Ангел Енчев на страниците на „Торнадо": „Аз съм хирург, не разбирам от реклама. Наех професионалисти, които да си свършат работата. Естествено, заплатил съм за това голяма сума пари. Не мога да си позволя да сваля билбордове, които съм предплатил и парите за това не са ми подарени, а съм ги изработил с много труд. Фирмата „Нюз аутор" работи с железни договори - щеше да ми струва двойно повече да платя неустойки по тях. Затова съм сложил стикерите „цензура", а вече едва ли има човек, който да не е чувал причината за това. Не съм искал да обидя никого. Напротив, задачата, която съм поставил бе израз на становището ми, че стремежът към съвършенство има много измерения и едно от тях е красотата. Никога не съм я противопоставял в схващанията си с образованието. Иначе не бих се образовал сам. Философски погледнато, красотата е естетична категория. Но, дайте да си говорим честно. Има много по-провокативни реклами, които очевидно никому не пречат и не смущават. Какво значи „125 години щастие с Кока-кола"?! Ами, ако почнем да се вглеждаме в текстовете на фолкпарчетата? - ще  трябва повечето песни да бъдат забранени. Захванаха се с мен, защото аз не съм магнат, а един обикновен доктор. По цял ден съм в операционната, оставям си душата там!..."

Вестник „Торнадо" цитира и официалния отговор на фирмата, изработила рекламната кампания на хирурга - РА „СИКС ФИНГЪРС": „Кампанията е разработена с чувство за хумор и залага на намигащите провокативни слогъни, носещи духа на 40-те години. Застиналите в забавни и дори носещи наивитет пози в комбинация с казаното от „pin-up" момичета в билборд кампанията: „Прекалено красива съм, за да работя", „Всички се интересуват от мен",  „Влюбена съм ...в себе си" и „Мога да контролирам живота си", категорично подсказва за нарочно пресилени послания, чиято цел е да изведе на преден план емоционалното отношение към тях (красиви, успешни, без комплекси, уверени). А не да обиди, дискриминира, анализира, сравни, или засегне някого. Изречението "Благодаря Ви, д-р Енчев!" живее самостоятелно в интернет пространството. Рекламите отдавна са надскочили чисто информативния си характер - тип обява, целта им е да провокират и въздействат емоционално на публиката. Красотата е представена в смисъла на съвършенство. Фразата „...за да работя" е провокация към зрителя, която изисква да се чете между редовете - тълкуване на комбинацията между образа и слогъна. Кампанията категорично не е дискриминационна."

В потвърждение на написаното, от рекламната фирма изпратили на „Торнадо" илюстрации на няколко успешни кампании, залагащи на провокативни послания, които също могат да бъдат възприети за обидни, или дискриминиращи някого, но не са обявени за такива. В крайна сметка, обективно погледнато, всичко е въпрос на поглед и тълкуване. Т.е., субективно. Билбордовете са част от арт-стрийта, а както е известно той има, както своите широко скроени почитатели, така и своите злостни критици, заключават от вестника.