Fibank добави нова услуга „Телефонно банкиране" и мобилна версия на Виртуалния клон към набора си от услуги за дистанционно банкиране, съобщават от пресслужбата на банката.

Банкирането по телефона позволява на клиентите на банката да нареждат парични преводи, да договарят курс и да закупуват валута с едно обаждане. Освен това те могат да правят и справки за салдото по своите сметки, последните пет направени трансакции и валутни курсове.

Мобилната версия на Виртуалния банков клон позволява на притежателите на смартфони да извършват банкови операции и да разполагат със своите средства, без да е необходимо да посещават клон на банката.

Fibank предлага промоционални условия за ползване на услугите в дните до 30 юли. През този период всички клиенти могат да се регистрират безплатно за услугата „Телефонно банкиране", като ще могат да извършват безплатно вътрешнобанкови преводи в лева и валута, както и междубанкови само в лева. За работа с двете услуги е необходимо закупуването на Токен устройство - неговата цена за периода на промоцията е само 20 лева.