Осмото поколение Golf ще дебютира чак през 2019 г., но отсега Volkswagen са натоварени със задачата да направят автомобила възможно най-незамърсяващ и да свалят средната стойност за отделяне на CO2 за цялата моделна гама под 90 гр/км. Причината са влизащите в сила през 2020 г. по-стриктни изисквания на ЕС, пише autobild.bg.

За да постигнат целта инженерите на VW ще използват знанията, придобити при създаването на икономичния XL1. Затрудняващ фактор ще е това, че и новото поколение Golf ще използва настоящата MQB платформа.

Ще се работи по аеродинамиката и намаляването на теглото на автомобила, като се очаква то да падне до около 1100 кг. Възможно е и технологии като електрически турбокомпресори, маховик за задвижване на колелата и мотори с променлива компресия да бъдат приложени при новото поколение.