Технологичната компания Uber, която в момента свързва свободни шофьори със собствени автомобили и пътници с нужда от превоз, планира да започне нова мащабна стратегия, съобщава специализираното издание TechCrunch.

Компанията иска да създаде програма за куриерски доставки с името Uber Merchant Delivery Program. Идеята: гигантът иска да се намеси в растящата онлайн търговия, като спомогне покупките на потребителите да достигат още в деня на поръчката до дома на клиента.

Как ще стане това? Uber иска да организира така нещата, че когато шофьор пътува до или с клиент в дадена посока, по пътя да вземе стока, поръчана по интернет и да съчетае двете услуги.

Според източник на изданието компанията вече преговаря с над 400 търговци, сред които марки като Louis Vuitton, Tiffany's, Cohen's Fashion Optical, както и Hugo Boss.

И още една подробност около плана на Uber - компанията тества за новата си програма и мобилното приложение за онлайн пазаруване Spring.

По всичко изглежда, че за разлика от други пъти, когато компанията е пробвала куриерски услуги, този изглежда най-сериозен.