Общо 33 000 клиенти вече се регистрираха в „ЕVN Онлайн плюс" - подобрената проверка и плащане на задължения за консумирана електрическа или топлинна енергия към EVN България, която дружеството предоставя на своята интернет страница www.evn.bg от 1 август 2012 г., съобщиха от електроразпределителното дружество.

Обновената услуга отчита висок интерес от страна на клиентите, които могат да се възползват от следните предимства:

- възможност за незабавно и сигурно онлайн плащане с кредитна или дебитна карта, оторизирана за интернет разплащания, чрез системата на БОРИКА - БАНКСЕРВИЗ,

- по-голяма защита на личните данни чрез обновена система за регистрация в страница с криптирана връзка,

- достъп до информация не само за актуални, но и за стари задължения за изразходвана електрическа или топлинна енергия.

За да се възползват от новите услуги на „EVN Онлайн плюс", частните клиенти трябва да направят лесна еднократна регистрация, за която са им необходими само клиентски номер, номер на фактура, издадена за този клиентски номер и актуален имейл адрес, който използват.

Клиентите на EVN България, които са ползвали предишната услуга „Проверка на сметка" през www.evn.bg, трябва отново да се регистрират в усъвършенстваната система на „EVN Онлайн плюс": https://www.evn.bg/Online-Services/Register.aspx.

Друга новост на корпоративния сайт от 1 август 2012 г. е подобрената структура на двете главни менюта за частни и бизнес клиенти, която има за цел да помогне на потребителите по-бързо да намерят търсената информация. Специално внимание е отделено на услугите, свързани с консумацията на електрическа или топлинна енергия, като те са представени в по-разширен и прегледен вариант.

Подобрената функционалност и новите онлайн услуги за клиентите на EVN България са разработени в съответствие с новите информационни тенденции както по отношение на дизайн, така и по отношение на гъвкавост и клиентско удобство. Системата позволява и разширяване в бъдеще на спектъра от онлайн услуги и справки за клиентите.