Не мисля, че пътната агенция е на кръстопът. Проблем има и той се състои в това, че трябва да покажем, че новата структура на агенцията работи по-добре и гарантира ефективно и прозрачно усвояване на средствата и това ще бъде направено. Това каза в предаването "Преди всички" на БНР Асен Гагаузов, министър на регионалното развитие и благоустройството. Трябва да бъде засилена работата на администрацията на фонда, защото остава много малко време до края на годината, трябва да се разплатят. Затова бяха осигурени необходимите средства от преизпълнението, посочи Гагаузов. Той посочи, че неизплатените средства за зимно поддържане е около 20 млн. лв. като цяло за година, но обектите, които са усвоени, които трябва да се разплащат – сумата е над 200 млн. лв. и допълни, че парите са осигурени и ще бъдат изплатени. По отношение на работата в дирекциите ФАР министър Гагаузов подчерта, че има какво да се прави. Оценката е етапна. Това е работа, която вършат стотици хора в министерството и изрази надеждата си, че до 23 ноември ще бъде постигнат необходимият напредък и акредитацията на ФАР ще бъде върната, но ако въпреки всичко това не се случи – работата по останалите обекти ще продължи с друго финансиране. Министърът на регионалното развитие и благоустройството не подмина и въпроса с недостроените пътища у нас и подчерта, че за него проблемът не е дейността на пътния фонд по отношение на магистрала "Люлин", а много по-стар. Процедурата, проведена за магистралата, е била направена по всички правила, по всички изисквания и допълни, че цената, по която се спечели, по мнението на строителите, няма да достигне и посочи, че трябва да се увеличи мощността на фирмата, а ако тя не може да се справи – да се вкара още една фирма, която като подизпълнител да работи по-бързо за усвояване на парите по АМ "Люлин". "Проблемът е, че трябва да се работи тогава, когато се поеме отговорност за даден обект и той трябва да се прави бързо", категоричен бе Гагаузов.