С еластична прелезна настилка е покрито обновеното железопътно съоръжение в района на гара Белозем по жп линията Пловдив - Бургас. Обектът ще бъде открит на 22 юни от министъра на транспорта Петър Мутафчиев и генералния директор на Национална компания „Железопътна инфраструктура" Антон Гинев, съобщи пресцентърът на Министерството на транспрота.
Церемонията е по инициативата на Международния съюз на железниците (UIC) и Европейския форум за жп прелези. Те подготвят европейска кампания за безопасност на жп прелезите, планирана за 25 юни 2009 г., която е под надслов „Спрете инцидентите! Европа за по-безопасни жп прелези!"
В кампанията освен България са се включили Австрия, Белгия, Дания, Естония, Финландия, Франция, Германия, Гърция, Унгария, Ирландия, Италия, Латвия, Холандия, Полша, Португалия, Словения, Испания, Швеция, Швейцария, Великобритания, Литва, Чешката република, Словакия, включително и държави извън ЕС, като Израел. Всяка от посочените държави ще проведе своя собствена кампания в подкрепа на безопасното преминаване на жп прелези и спазване правилата на движение.
В България еластични прелезни настилки се предлагат от компанията "Страйл България и Реластек" ООД, която е получила правата за тази дейност от германския производител STRAIL, който е част от холдинга Kraiburg group.
Системите за железопътни прелези, които STRAIL предлага, се различават според натовареността на движение и вида на съответния прелез:
- PontiSTRAIL е предназначена за прелези с най-високо ниво на натоварване, по които има цикличност от над 2000 бр. тежкотоварни автомобили на ден. При нея системата на външните плочи се състои от гума и алуминий, което осигурява оптимално разпределение на натоварването и устойчивост на корозия.
- InnoSTRAIL е за прелези със средно натоварване, в зависимост от типа горно строене. Тъй като плочите й са по-големи в сравнение със STRAIL, системата не изисква точно деление на траверсите.
- PedeSTRAIL е предназначена за пешеходци, гари, спирки, депа и индустриални центрове. Системата не е зависима от делението на траверсите. Изпразванията в долната страна на плочите намаляват теглото им и значително улесняват монтажа и демонтажа им. Характерен за тази система е особено дългият й живот.
НК „Железопътна инфраструктура" започна подмяната на остарелите дървени поктрития със съвременни, модерни и удобни за експлоатация еластични прелезни настилки тип STRAIL от миналата година. Тази рехабилитация стартира по най-натоварените железопътни прелези от жп мрежата в страната.
krokomotzokal
на 09.09.2009 в 14:35:14 #4чиста реклама!
kratun
на 16.08.2009 в 13:05:36 #3Като чуя думата "система", веднага ми светва една лампичка и разбирам, че някой се опитва да ми продаде нещо за много повече, отколко реално струва ))
borq
на 06.08.2009 в 19:54:47 #2Уважаеми екип Money.bg необходимо е да се уточнят няколко съществени пропуска в Вашата статия /Еластичните настилки по жп прелезите се увеличават/. А именно: 1.Показана по горе снимка няма нищо общо с настилки STRAIL и още по малко с еластичните настилки за прелези! Показаните на снимката панели са Стоманобетонните железопътни прелезни панели /за безтраверсно полагане/ които се предлагат в България от фирмата Ремтехноложи. Самата снимка е взета от техния сайт, може да проверите на следния адрес: http://www.remtechnology.eu/crossing.html 2.За ваша информация в България еластични прелезни настилки отдавна се предлага и монтират не само от Strail, а и от друга компания Ремтехноложи. Повече информация може да видите на следните адреси: http://www.remtechnology.eu/main.htm или на форума на НКЖИ http://forum.rail-infra.bg/nkforum/nkforum/viewthread?thread=36&offset=20 В същият форум може да прочете коментари относно цените и живота на еластични прелезни настилки.
Dragunov7_62
на 02.07.2009 в 20:05:32 #1за какъв к...р са тия настилки като циганите посатоянно кръдат релси и собутират движението на влаковете ,скоро няма да има нужда от тези настилки защото няма да има влакове...