Най-грандиозната рекламната конструкция на Johnnie Walker в България, намираща се над сградата до Ялта в София, бе обновена с новото лого на компанията.

След 6 часа монтажна дейност, по време на която едно от най-натоварените кръстовища в столицата беше отцепено, на мястото на крачещия човек с височина 12 м. беше поставена новата му модифицирана версия.

Тя има претенциите за първенец в страната що се отнася до техническа база на съоръжението и големина на габаритите. Рекламата е съставена от алуминиеви обемни отворени букви, боядисани прахово, с двоен кант неон. Надписите са били разделени на 5 части и са били монтирани с помощта на 80 т. кран.

Линейната дължина на неона за рекламата е 200 метра. Само височината на крачещия човек е 6 метра, което е наполовина на неговия предшественик, но пък цялостната дължина на всички букви е 28 метра.

7 носещи колони се намират под надписа, 2 са тези, които са под крачещия човек, като най-високата част на рекламата е тази от шапката му до покрива на сградата като тя възлиза на 10 метра. Това прави неоновата реклама най-високо издигнатото спрямо основа съоръжение изграждано в България до този момент.

Фирмата изпълнител по проекта е рекламна агенция Фокус, а поръчител е Диаджио, официалният представител на Johnnie Walker за България.