Лидерът  в сферата на паричните преводи, обяви днес, че услугите за парични преводи на компанията са достъпни през 30 000 банкомата в Европа и Азия.

Услугите на Western Union се предлагат от Banca Intesa Sanpaolo в Италия, Garanti Bank в Турция, Credit Europe Bank в Русия, Romania's Banca Transilvania, Bank of Georgia, Privat Bank в Украйна и Seven Bank в Япония. По този начин Western Union разширява каналите си за изпращане и получаване на парични преводи онлайн, чрез мобилни телефони и устройства, чрез банкомати, допълвайки комбинираната си мрежа от близо 470 000 агента в 200 държави и територии по света.

Услугите за парични преводи на Western Union през банкомат са достъпни 24 часа в денонощието, седем дни в седмицата, като парите се изплащат незабавно на тези, които получават транзакцията. Услугата е достъпна за притежателите на банкова сметка и изисква само банкова карта и личен идентификационен номер (ПИН).

"Тази иновативна услуга цели да задоволи нуждите на потребителя чрез допълнителни канали и да помогне на нашите агенти от банковия сектор да спечелят нови клиенти, като предоставят услуги с ниска цена посредством автоматизирани процеси.", споделя Ян Хилърд, старши вицепрезидент, Европа и ОНД, Western Union

"За по-малко от година, ние добавихме над 30 000 нови локации за достъп на  клиентите до услугите на Western Union. Нашата стратегия за развитие на каналите за електронното банкиране набира скорост и ние ще продължим и в бъдеще да разрастваме бизнеса си и да изпълняваме заложения план.", заявява Дрина Ю, старши вицепрезидент, Азиатско-тихоокеански регион, Western Union.

В световен мащаб 60 банки са се съгласили да се присъединят към стратегията на Western Union за разширяване на каналите за електронно банкиране. До момента 30 банки в света предлагат услугата на Western Union за парични преводи, базирани на банкови сметки.