Румънската марка Dacia запазва лидерството на пазара на нови автомобили в България шеста поредна година с продажби от 4667 автомобила и пазарен дял от 11,59%.

Renault заема второ място за четвърта поредна година с 4069 продадени автомобила и 10,11% пазарен дял. 

След успешно си лансиране на българския пазар през 2006 г., Dacia бързо набира популярност и заема първо място по продажби на нови автомобили. Renault следва успеха на Dacia, благодарение на пълното обновяване на продуктовата гама, започнало с Renault Clio през 2012 година. 

Най-предпочитаните нови автомобили от българина

Най-предпочитаните нови автомобили от българина

Лидер по групи е френско-японската Renault-Nissan

Успешна първа година за новата Dacia Duster. През февруари миналата година у нас беше лансирана новата Dacia Duster с изцяло обновени интериор и екстериор. Проектиран от българина Емануил Клисаров, екстериорът на новия Duster запазва духа на предшественика си, но добавя усещане за по-мощен и открояващ се SUV автомобил, пише auto-press.net.

Технологичните новости и достъпната цена създават допълнителни предпоставки за рекордното пазарно представяне на новия модел. Dacia Duster отбелязва най-успешната си година на българския пазар като от лансирането си през февруари реализира продажби от над 1000 автомобила и бележи ръст от над 15% спрямо предходната година.

Бeзпрецедентно лидерство на Renault при лекотоварните автомобили. Renault отбелязва най-добрите си пазарни резултати за последните пет години благодарение както на нестихващия интерес към най-продаваните модели на марката - Clio и Captur, така и на продължаващия успех на Renault Master като флагман на лекотоварната гама на марката.

Множеството решения в помощ на бизнеса Renault PRO+, включващи конкурентна гама лекотоварни автомобили и специални услуги за корпоративни клиенти, дават своето отражение в безапелационния успех на Renault Master. Продажбите на модела за 2018 г. се увеличават с над 28% спрямо предходната година и достигат до най-високия си обем за последните пет години.

Пазарното представяне на Groupe Renault в България е в унисон с глобалните резултати на един от най-големите производители в света - продажбите за 2018 са с 3,2% повече спрямо предходната година, достигайки обем от 3,9 милиона автомобила.