Производителят на луксозни автомобили „Ламборгини” вижда светло бъдеще пред себе си.

Шефът на компанията Стефано Доменикали обяви, че очаква тя да удвои продажбите си до 2019 година.

В момента италианците продават по 3500 коли годишно, като след три години очакват продажбите да скочат до 7000 броя годишно, предаде „Ройтерс”.

Ключът към целта ще бъде първият си масов SUV модел на марката, който се очаква да излезе на пазара през 2018 година. Цената му ще бъде около 200 000 долара.

Доменикали казва, че ще направят всичко по силите си, за да продадат 3500 или повече броя от новия модел. Според него, той ще „промени играта”.

За да се случи това, „Ламборгини” увеличава дилърската си мрежа по света от сегашните 132 магазина на 160. 30 процента от тях са на най-големия пазар – американския.

Компанията продаде рекордните 3 245 коли през 2015 година, от които 1000 само в САЩ. „Няма да променим нашето ДНК, което е да правим супер спортни коли”, казва Доменикали.

За да постигне поставените си цели, „Ламборгини” ще назначи още 500 служители.