Японската автомобилна компания Mitsubishi анонсира амбициозния си план Drive for Growth. Той е насочен към възстановяване на позагубенните позициите на световния пазар и да даде тласък за бъдещето развитие на марката.

Планът предвижда за тази цел инвестиции в размер от малко над $5.3 милиарда долара в рамките на следващите три години.

Средствата ще бъдат използвани за подновяване на моделната гама и експанзия на нови пазари. Компанията възнамеряват да увеличи глобалните си продажби с поне 30 процента до 1,3 милиона автомобила годишно.

Като част от алианса Renault-Nissan, Mitsubishi ще може да се възползва от различни синергии - ефект от споделените усилия с другите компании, и да намали с 1.5% разходите си в отделни области на дейността . По този начин ще се подобрят съществено и финансовите резултати на производителя.

Формулирано най-общо, голямото желание на Mitsubishi e "да върне вярата в клиентите" в марката, като освен това си подсигури едно сигурно и по-светло бъдеще през следващото десетилетие.

Много важна част от новата програма ще играят SUV автомобилите на марката, като компанията обещава, че ще видим 11 нови предложения през следващите три години, информира АutoСlub.