За няколко дни новината за развода на Анджелина Джоли и Брад Пит стана най-обсъжданата тема в цял свят. И докато верните фенове на двамата популярни актьори се заеха да разнищят причината за раздялата им, някои находчиви маркетинг специалисти успяха да извлекат полза от това.

Ето кои брандове се възползваха най-умело от края на Бранджелина:

1. Норвежките авиолинии (Norwegian) - “Брад е свободен”

Авиопревозвачът пусна рекламна кампания, подканяща дамите да си купят изгоден самолетен билет от Осло до Лос Анджелис, тъй като вече “Брад е свободен”.

2. Alitalia - “Момчета, всички към Лос Анджелис”

Италианските авиолинии побързаха да отговорят на “предизвикателството” на Norwegian. Те предложиха на италианците също да се отправят към Лос Анджелис, където Norwegian вече са “изпратили” норвежките момичета.

3. IKEA - “Разделите се случват”

Сингапурското подразделение на шведския производител на мебели IKEA излезе с реклама, на която пише “Разделите се случват”, а на снимката две отделни части на един диван са обърнати с гръб. От компанията посочват, че моделът може да бъде “разделян”, като така гарантира “персонализирано решение за сядане” и е “перфектен за всякакви звездни отношения”.

4. Boost Juice - Безплатен сок за Брад и Анджелина

Производителят на сокове Boost Juice добави имената на двете знаменитости в своята кампания “What’s your Name Game”, при която клиентите, носещи едно и също специфично име (различно всеки ден) получават безплатна бутилка в магазините.

5. Viasat - “Мистър и мисис Смит”

Скандинавската компания, управляваща група телевизионни канали, излъчвани и у нас, направи паралел с филма “Мистър и мисис Смит”. Именно докато снимат тази лента, между Брад и Анджелина пламват любовни искри. От Viasat решиха да припомнят щастливите години на Бранджелина с носталгична реклама на тяхната интернет страница. Върху нея е поместен цитат на героинята Джейн Смит от филма, който гласи: “Щастливите раздели са само истории, които все още не са завършени”.

Classy Viaplay #brangelina #breakup #opportunism #happyendingsarestoriesthathaventfinishedyet #ruthlessmarketing

A photo posted by Caroline Livingstone (@cvlivingstone) on