Тя е събрала в себе си три основни за италианския дизайн черти- усещане за пропорции, опростеност и висококачествен завършек. Това е новата Giulia от Alfa Romeo, която дебютира на започналия днес Автосалон Франкфурт 2015.
От компанията споделят също така, пише auto-press.net, че новата Giulia е създадена около водача и обещава вълнуващо пътно поведение с чувствително управление, дързо ускорение и превключване на предавките, както и завидни спирачни параметри, подсигурени и чрез активна аеродинамична спирачка.
Alfa Romeo Giulia ще се предлага във версия с две и с четири задвижващи колела, а версията Quadrifoglio на модела ще бъде оборудвана с шестцилиндров, вдъхновен от технологиите на Ferrari двигател с максимална мощност от 510 конски сили. Тази модификация ще може да се ускори от 0 до 100 км/ч за 3.9 секунди.
Giulia ще разполага и с обновена версия на адаптивната система Alfa DNA, която предлага работа четири основни режима- Dynamic, Natural, Advanced Efficient и Racing.
Автосалон Франкфурт 2015: Премиерите от Skoda
Skoda зарадва посетителите на щанда си на салона във Франкфурт с редица новости, основната от които беше премиерата на новото поколение на Superb Combi.
Автомобилният производител представя също така новите модификации Superb SportLine, Superb GreenLine, Rapid Monte Carlo и Rapid Spaceback ScoutLine.
Спортната тематика е засегната по възможно най-добрия начин с присъствието на Octavia RS 230- най-бързата серийна Octavia в цялата история на модела. Автомобилът, който е оборудван с двулитров бензинов двигател с максимална мощност от 230 конски сили, е в състояние да се ускори от 0 до 100 км/ч за 6.7 секунди, а максималната му скорост на движение е 250 км/ч.
Дебют във Франкфурт пправи и Rapid Spaceback ScoutLine, който дебютира с нови аеродинамични елементи, допълнителни вежди на калниците, 16- или 17-цолови джанти и други.
Премиера и за новото Renault Megane във Франкфурт
След повече от 6.5 милиона реализирани представителя в целия свят, Renault представя изцяло новото поколение на хитовия си модел Megane на салона във Франкфурт.
Четвъртата генерация на Renault Megane демонстрира значително по-динамичен, но в същото време и луксозен дизайн. По-нисък с 25 мм и с предна следа по-голяма с 47 мм и задна с 39 мм в сравнение с Megane 3, новият Megane се отличава със спортен силует с по-дълго междуосие (+28 мм) и по-къс заден надвес.
„В изключително конкурентния сегмент на компактните хечбеци, беше необходимо новият Megane да се отличава от пръв поглед", подчертава Франк Льо Гал, Екстериорен дизайн. Моделът продължава дизайнерската идентичност на марката с динамични линии и отличителна предница, интегрираща голямо вертикално лого. Следвайки дизайна на Renault Talisman, новият Megane предлага специфичен светлинен подпис отпред във формата на „С", който прелива в предната броня. Отзад, този светлинен подпис, видим както през деня, така и през нощта, увеличава възприятията за големина на автомобила.
В гамата е включена и върховата версия GT, която черпи своя дизайн от гените на Renault Sport. Тя е с отличителна предна броня, която още повече подчертава спортния му характер. В модела са интегрирани по-големи въздуховоди, а предната решетка е със специална форма, тип пчелна пита. Тази спортна версия предлага нов цвят „Blue Iron", комбиниран с акценти "Dark Metal" отпред и върху капаците на страничните огледала, за да подсили принадлежността към света на GT.