Китайският гигант в електронната търговия Alibaba отвори вратите си за американски търговци на най-старата си платформа - Alibaba.com, пише BBC.

С промяната щатските компании ще могат да продават на други бизнес през платформата в САЩ и по цял свят. Ходът ще помогне на Alibaba да се конкурира с гиганти като Amazon.

Към момента Alibaba.com има 10 милиона активни бизнес купувачи в над 190 страни и региони. Към момента американските купувачи са около една трета от общия брой. Над 95% от продавачите са от Китай.

Промяната идва в момент, в който Alibaba се изправя пред по-слаб ръст на приходите от електронна търговия.

Според американската Комисията за международна търговия b2b пазара при електронната търговия е $3,8 трилиона.Американските продавачи ще трябва да платят такса от около $2 000, за да започнат да продават стоките си на Alibaba.com.

Alibaba направи крачка към първо сътрудничество с голяма американска компания

Alibaba направи крачка към първо сътрудничество с голяма американска компания

Платформата за онлайн търговия цели да има достъп до повече потребители извън Китай