Повечето европейски фирми губят своя оптимизъм за продажбите си на китайския пазар. Това обаче очевидно не важи за германската компания Metro Group, която намери нов канал за достигане до клиентите от най-голямата азиатска икономика.

Веригата за бързооборотни стоки подписа стратегическо споразумение с китайския гигант в онлайн търговията Alibaba, предаде dpa.

Благодарение на него близо 100 продукта от асортимента на компанията ще бъдат продавани през търговската мрежа на Alibaba - Tmall. Предложенията за китайските клиенти ще включват предимно консерви с храни, кафе, шоколади и козметика. В бъдеще се планира и разширяване на асортимента.

Продуктите ще бъдат предварително транспортирани до шанхайската свободна зона, откъдето Alibaba ще има грижата да достигнат до крайните потребители.

Двете компании обсъждат и други възможности за съвместна работа, имайки превид, че Metro има 80 магазина в Китай.