Моделната гама на Volkswagen Golf се обогатява с добавянето на модификация Alltrack, която ще бъде показана на Автосалон Париж 2014. Тя се базира на стандартното комби, като използва неговото купе, но с леко модифицирано и по-високо окачване, пише autoclub.bg.

Петата версия на актуалния Golf е по-висока с 20 мм. Визията включва пластмасови и алуминиеви предпазни панели по броните, както и нови по-големи колела.

Задвижването е поверено на четири различни двигателя. Един от тях е бензинов и има работен обем от 1800 куб.см. Мощността му възлиза на пикови 180 к.с., които ускоряват колата от покой до 100 км/ч за 7.8 секунди.

При дизелите агрегатите са три - един 1.6 и два 2.0. Тяхната мощност е 110, 150 и 180 к.с. съответно. В различните модификации те ще се предлагат серийно с автоматична скоростна кутия и 4Motion система за задвижване на четирите колела.

Volkswagen отлага следващия Phaeton за 2018 г.?

Много е вероятно следващото поколение на лимузината Volkswagen Phaeton да се появи на пазара през 2018 год. като модел за следващата 2019 година. Automotive News цитира източници от компанията, според които новият модел на практика е готов, но марката няма да бърза с лансирането му, тъй като настоящият Phaeton все още се радва на силни продажби в Китай.

Предполага се, че новият Phaeton е изграден върху платформата MLB Evo и ще се предлага с богата моторна гама. Все още тази информация няма официално потвърждение, но се очаква Phaeton да има и plug-in хибридна версия с мощност над 400 конски сили, както и V8 TDI вариант с мощност над 450 конски сили, а топ версията ще е W12 мотор.

Според по-ранна информация, стратезите на Фолксваген са обмисляли дали да не позиционират Phaeton срещу малко по-евтини лимузини, за да може в Щатите той да се бори срещу топ версиите на Chrysler 300C и Ford Taurus, но в крайна сметка германското возило ще остане по-скъпо за тамошния пазар - около 70 000 долара.