През 2011 г. германската компания Audi AG излезе на второ място след BMW AG по продажби на автомобили от висок клас, изпреварвайки Mercedes-Benz, пише The Wall Street Journal.

Компанията, част от Volkswagen Group, е продала рекордните 1,3 млн. коли. Това е с 19 на сто повече от 2010 г., благодарение главно на увеличеното търсене на марката в Китай и САЩ.

Китайският пазар на Audi скочи с 37 на сто, достигайки 313 хил. автомобила и стана най-големият за компанията.

В САЩ продажбите с а нараснали с 16 на сто - до 117 хиляди коли, в Европа с 12 на сто , до 726 хил. автомобила.

За същия период Mercedes-Benz е увеличил реализацията на продукцията си с 8 на сто - до също рекордните за компанията 1,26 млн. автомобила.

Лидер в този сегмент на автомобилния пазар е BMW с продадени през 2011 г. 1,38 млн. автомобила, постигайки ръст от 13 на сто, в сравнение с предишната година.