Всяка година Brand Finance, световно призната британска независима консултантска компания, класира 100-те най-скъпи като стойност марки в автомобилната индустрия в доклада „Топ 100 авто и Топ 10 гуми".

В тазгодишната престижна международна класация Great Wall заема 33 място. Тази позиция бележи изкачването на марката с цели 7 места нагоре в сравнение с 2014 година, когато бранда беше класиран на 40-та позиция.

Сумата, на която се оценява бранда е 2 740 000 долара и коефициентът, който получава е АА като най-високият е ААА+. Сред марките със същия АА коефициент се нареждат още Peugeot, Fiat, Volvo и Hyundai.

В „Топ 100 авто 2015" след Great Wall остават познатите ни Mitsubishi (34), Opel (40), Jaguar (57), Skoda (62) и Dacia (71), което красноречиво показва предпочитанията на потребителите в световен мащаб и оценката, която те дават на автомобилите.
На челната позиция като най-скъпа автомобилна марка остават японската Toyota. След нея плътно се нареждат немските BMW, Volkswagen, Mercedes, и отново японския бранд Honda.

Сред производителите на гуми в челната петица попадат Bridgestone, завоювали първо място, Michelin - съответно второ и както следва Continental, Goodyear и Pirelli.
При оценката на бранда под внимание се вземат както обема на продажбите, така и емоционалната привързаност на потребителите към марката, устойчивостта, бенчмаркинга на конкуренцията, международна признатост и разпознаваемост на бранда, капитал на компанията и т.н.