Citroën удължи партньорството си с три допълнителни години с английския футболен клуб Арсенал. Това е стратегически избор за френския производител, твърдят запознати.

Известно е, че немската марка Audi е един от най-сериозните спонсори в областта на спорта, а що се отнася до футбола, такива престижни отбори като Барселона, Байерн Мюнхен, а напоследък и Милан, от години са свързани с автомобилната индустрия. Citroën вече е част от компанията на тези благодетели, след като през 2008 г. стана официален спонсор на ФК Арсенал.

От този момент марката с двойния шеврон предоставя на английския клуб необходимите автомобили за ръководството и футболистите от отбора, участва и в клубния живот, като например организира курсове за превантивно кормуване, както и участва в благотворителни кампании с участието на Арсен Венгер и неговите възпитаници.

За Citroën, който подпомага и националния отбор по футбол на Франция от 2010 г., спорнсорирането на Арсенал не е чиста проба филантропия. Френската марка се възползва от реномето на английския екип както в самата Великобритания, така  и в Азия и Емиратствата, с които Арсенал има привилигиравани контакти. Чрез тях френската марка разширява продажбите си в различни страни и особено повишаване на търсенето напоследък на премиум гамата DS.