"Дипломат" е любимата марка на българския потребител за 2014 г. На ежегодните награди на потребителските асоциации марката си тръгна с три приза във водещи категории.

Сред отличените се откроиха и застрахователно дружество "Виктория", "Самсунг", "Каменица" и "Девин". Любимите сладки на българите пък се оказаха старите класики - лукчетата и лимонените резанки. Соковете "Фрутели" и месните продукти на "Тандем" също се оказаха шампиони на наградите.

Ангел Станев - син, мениджър на "Дипломат", за News.bg:

Какво успя да направи Дипломат, за да се превърне в любима марка за всеки български дом?

За повече от 12 години Дипломат е марка на пазара, която има една единствена цел за себе си - да повишава качеството на живот на хората. Така в нашия случай не просто произвеждаме и внасяме уреди за дома, това е нещото, което прави дипломат, и тази награда значи, че сме на верния път и ще продължаваме с още по-големи сили да развиваме качеството на живот и да даваме все повече на българските потребители и защо не на тези на Балканите и на Европа.

Пред каква конкуренция се изправихте за днешните награди, които спечелихте?

Днес спечелихме две награди - за любима българска марка и любима марка в категория бяла техника. Конкуренцията беше наистина оспорвана, но въпреки това успяхме да вземем два приза, което значи, че потребителите ни харесват. Искам да използвам тази възможност да благодаря на всички, които са гласували за нас, за тяхната подкрепа и искам да знаят, че продължаваме все повече и по-усилено да се развиваме, за да предоставяме все по-добри продукти.

Какво може оттук нататък да очакват потребителите като нови стоки или услуги от вас?

Ние се стараем да развиваме различни категории отоплителни уреди и уреди за дома, за кухнята. Скоро домакините ще могат да използват най-различни уреди за разкрасяване - сешоари, преси, така че има много нови неща, които могат да се видят на пазара есента от марката Дипломат.

Ангел Станев, собственик на хотел "Дипломат плаза" , за News.bg:

С какво Дипломат успя да се наложи като любимата марка на българина на днешните награди?

Днес връчиха наградите за любима марка на българския потребител в категория хотелски комплекси. "Дипломат плаза" успя да спечели първа награда с нашето специално отношение. Тук е моментът да благодаря на българския потребител, който ни избра с такава убедителна преднина. За нас тази награда освен признание е и задължение да продължаваме да работим в тази насока. През 2012 спечелихме и наградата Уелнес хотел на годината. Това ни дава уверението, че трябва да разработим едно направление в туризма у нас - уелнес. Не случайно "Дипломат плаза" успява да работи така успешно, просто хотелът се намира в една уникална природна територия, уелнес зона Луковит - Карлуково. Това е една дестинация, която българският турист преоткрива и ни се получават успешно нещата заради тези природни дадености, територия с висока положителна енергия.

За колко категории успяхте да се преборите днес?

"Дипломат бизнес груп" е холдингова структура, в която има няколко компании. "Дипломат плаза" е в туристическия бизнес, наред с това успяхме да спечелим наградата за български уреди в категория домакинска бяла техника и още по-значимата награда за Дипломат - българска марка. Класирахме се на първо място като най-успешна българска марка за 2014 г.

Каква е тайната на Дипломат за този успех и доверието, на което се радва от страна на потребителите?

Нашата философия е, че марката, брандът, е нещото, което живее в главата на потребителя. Марката е нещото, което ние трябва да развиваме, налагаме, и то в услуга на потребителя.

А какво следва оттук нататък, накъде ще се развива Дипломат?

"Дипломат плаза" в частност има сериозни инвестиционни намерения за разширяване на леглова база в следствие на завишен интерес към уелнес туризма. Предвид предварителните резервации за нас е особено важно да успяваме да посрещнем желаното потребление на нашите гости.