Търговецът на хранителни стоки Metro възнамерява да остане в Русия и няма намерение да напуска руския пазар. Това съобщават от крупната германска верига хипермаркети, предава ТАСС.
Те отбелязват, че Metro запазва дейността си в Русия. Резултатите за финансовата 2021-2022 г. показват, че продажбите на компанията са се увеличили с 22,3% на годишна база до 2,9 милиарда евро, коментират от компанията. "Metro е отговорен бизнес. Ние разбираме, че сега повече от всякога трябва да подкрепяме нашите клиенти, малкия и среден бизнес, както и нашите служители", допълват от компанията.
В близко бъдеще търговецът "на дребно" и "на едро" ще се съсредоточи върху откриването на магазини по франчайз програмата Fasol, както и върху развитието на електронната търговия, програмите за подкрепа на партньорите и др.
Малко по-рано стана известно, че британският производител и търговец на дребно на детски стоки Mothercare реши да се върне в Русия. Негови магазини ще бъдат отворени в Москва и Санкт Петербург под ново наименование.