Печалбата на шведската верига магазини за облекло H&M за трите месеци до 28 февруари, преди данъчното облагане, е 3,21 млрд. шведски крони ($361,5 млн.), Това е спад с 3,5% по отношение аналогичния период на предходната година, съобщават от компанията.

Но печалбата се оказа по-голяма от очакванията на анализаторите, анкетирани от Reuters, които прогнозираха 2,87 млрд. крони ($314 млн.).

Продажбите на търговската верига Hennes & Mauritz, с включен ДДС, са нараснали със 7% - до 54,37 милиарда шведски крони ($6,14 млрд.), като приходите в национална валута са се повишили през тримесечието с 4%.

Компанията обяви за предстоящото откриване на магазини под ново име - Arket, брандът трябва да се появи през август тази година.

"В момента имаме седем бранда - H&M, COS, & Other Stories, Monki, Weekday, Cheap Monday и H&M Home. Скоро настъпва времето да се появи и бранд - Arket" се посочва в съобщението на компанията,

В Arket ще се продават облекло за мъже, жени и деца, а така също и стоки за дома. Цените в магазините под новата мрака ще бъдат малко по-високи от тези в H&M.