Ексцентричният предприемач Илън Мъск подготвя нова бизнес инициатива - производството на текила. Мъск ще използва името на популярната си автомобилна компания Tesla, за да създаде новата напитка - Teslaquila.

Компанията вече е подала заявление до Службата за патенти и търговски марки в САЩ да използва името за дестилирана спиртна напитка от агавe.

Документът е подаден "въз основа на намерение за използване", което означава, че Tesla все още няма готов продукт. За да получи търговската марка, тя трябва да в е процес на производство на продукта, пише Bloomberg.

Мъск показа как приблизително ще изглежда бутилката от текила и обяви, че марката ще се появи скоро.

Името на напитката за първи път бе споменато в първоаприлска шега на предприемача в Twitter, когато "съобщи", че Tesla фалира. Тогава милиардерът написа, че е открит припаднал до автомобил Model 3, заобиколен от бутилки Teslaquilla и със следи от засъхнали сълзи по бузите му.

Новата инициатива на Мъск идва след период, който може да накара всеки да посегне към алкохола. Екцентричният милиардер пише каквото му хрумне в Twitter и нерядко има скандални публични изяви, което му носи сериозни проблеми.

Мъск иска да свали Tesla от борсата

Мъск иска да свали Tesla от борсата

Под въпрос остава дали акционерите ще одобрят хода, както и откъде ще дойдат средствата

Публикациите, че смята да свали Tesla от борсата, като я направи частна, му донесоха обвинения в измама от Комисията по ценните книжа и борсите в САЩ, от които Мъск успя да се измъкне, но се раздели с поста председател на борда на компанията. Вместо да се стресне и да се спре с провокациите, той се подигра на Комисията.

Акциите на производителя на електромобили също са потърпевши от коментарите на несъобразителния му шеф. Туитовете на Мъск често провокират инвеститорите да разпродават ценните книжа на Tesla, което носи загуби на компанията.

Илън Мъск вече изкара над $8 милиона от огнехвъргачките

Илън Мъск вече изкара над $8 милиона от огнехвъргачките

Продадени са 17 500 от тях

Бизнесът с алкохол, ако някога сериозно реши да влезе в него, няма да бъде първата аватюра на Мъск в необичайна посока. По-рано през годината предприемачът обяви, че е продал 20 000 огнехвъргачки, носещи логото на инфраструктурната му компания Boring.

"Очевидно е, че огнехвъргачката е супер ужасна идея. Определено не купувайте. Освен ако не обичате забавленията", написа шеговито той в профила си в Twitter.