Когато големите корпорации избират къде да преместят централния си офис или къде да отворят нов такъв, имат предвид редица фактори. Сред най-важните са разходите за наем и за персонал.
От агенцията за луксозни имоти Savills са направили класация за най-скъпите градове за правене на бизнес. Индексът, според който са подредени те, се изчислява на база на разходите за наем на офис площи и за жилище за служителите. Целта е да се види колко скъпо излиза всеки човек от персонала на компанията.
Средният размер на годишните разходи за бюро в офиса и жилище на служител в 20-те най-скъпи града е 56 855 долара. Ето и кои са въпросните населени места:
20. Рио де Жанейро - 16 500 долара;
19. Йоханесбург - 20 700 долара;
18. Берлин - 27 700 долара;
17. Мумбай - 28 400 долара;
16. Дъблин - 36,500 долара;
15. Шанхай - 43 700 долара;
14. Чикаго - 44 700 долара;
13. Москва - 48 300 долара;
12. Лос Анджелис - 48 600 долара;
11. Маями - 49 000 долара;
10. Сидни - 49 500 долара;
9. Дубай - 58 300 долара;
8. Сингапур - 60 600 долара;
7. Лагос - 63 000 долара;
6. Сан Франциско - 66 300 долара;
5. Токио - 69 800 долара;
4. Париж - 78 200 долара;
3. Хонконг - 103 200 долара;
2. Ню Йорк - 111 300 долара;
1. Лондон - 112 800 долара.
ventsislav-muhtarov
на 24.01.2017 в 13:44:48 #1Наемите ли са най определящи А осигуровки, ддс, мита, данък печалба, данък девидент, данъци на мпс?