Когато големите корпорации избират къде да преместят централния си офис или къде да отворят нов такъв, имат предвид редица фактори. Сред най-важните са разходите за наем и за персонал.

От агенцията за луксозни имоти Savills са направили класация за най-скъпите градове за правене на бизнес. Индексът, според който са подредени те, се изчислява на база на разходите за наем на офис площи и за жилище за служителите. Целта е да се види колко скъпо излиза всеки човек от персонала на компанията.

Средният размер на годишните разходи за бюро в офиса и жилище на служител в 20-те най-скъпи града е 56 855 долара. Ето и кои са въпросните населени места:

20. Рио де Жанейро - 16 500 долара;

19. Йоханесбург - 20 700 долара;

18. Берлин - 27 700 долара;

17. Мумбай - 28 400 долара;

16. Дъблин - 36,500 долара;

15. Шанхай - 43 700 долара;

14. Чикаго - 44 700 долара;

13. Москва - 48 300 долара;

12. Лос Анджелис - 48 600 долара;

11. Маями - 49 000 долара;

10. Сидни - 49 500 долара;

9. Дубай - 58 300 долара;

8. Сингапур - 60 600 долара;

7. Лагос - 63 000 долара;

6. Сан Франциско - 66 300 долара;

5. Токио - 69 800 долара;

4. Париж - 78 200 долара;

3. Хонконг - 103 200 долара;

2. Ню Йорк - 111 300 долара;

1. Лондон - 112 800 долара.