Разширяването на Xiaomi в Европа продължава с бързи темпове, a китайският производител на смартфони обяви плановете си да открие първия си магазин в Лондон, съобщи Techcrunch.

Компанията е известна с разработването на качествени Android смартфони на достъпни цени и вече продава устройствата си в Испания, Италия и Франция.

Тя достигна и до Обединеното кралство, където Xiaomi представи смартфона Mi 8 Pro и разкри, че ще отвори свой магазин в търговския център "Уестфийлд" в Лондон на 18 ноември.

Магазинът е подобен на емблематичните търговски обекти на Apple и ще покаже гама от продукти, които не се продават във Великобритания.

Xiaomi Mi 8 Pro

Източник: Xiaomi

Xiaomi Mi 8 Pro

Освен моделът Mi 8 Pro, компанията представи и други интересни продукти като бюджетния модел Redmi 6A, фитнес устройството Xiaomi Band 3 и електрически скутер за 400 паунда. Те ще се продават в електронния магазин на компанията Mi.com и редица други онлайн магазини, включително Amazon.

Xiaomi засега не се разраства в САЩ, където продава само няколко аксесоара, но действията на европейския пазар са знак за нова фаза в международната му експанзия, надхвърляйки границите на Азия.

Макар китайската компания да твърди, че присъства в "над 70 страни и региони по целия свят", голяма част от успехите й се дължат на продажбите в Китай, Индия и Азия.

Xiaomi отвори първия си магазин в Турция

Китайски гигант отвори първия си магазин в Турция

Обектът се намира в голям търговски център, предлага над 160 продукта на компанията

Изпълнителният директор Лей Джун обаче обяви публично целта си да започне да продава смартфони на Xiaomi в САЩ най-късно от "началото на 2019 г.".

Все пак, дори с донякъде ограничения си фокус, Xiaomi съобщи, че е доставила рекордните 100 млн. устройства през 2018 г. Фирмата реализира печалба от 2.1 млрд. долара през първото тримесечие като публична компания, след дебюта й на борсата в Хонконг. Акциите й обаче не се представят особено добре и в момента се търгуват под цената от първоначалното публично предлагане.