Средната възраст на купувачите на автомобили Rolls-Royce рязко намалява, похвали се днес главният изпълнителен директор на компанията Торстен Мюлер. "Това е фантастично", смята той.

В сравнение с преди няколко години, когато средната възраст на купувачите на Rolls-Royce бе 56 години, днес тя е едва 45 години, каза той.

Това е по-ниско отколкото средната възраст на купувачите на коли изобщо в САЩ - която е 52, както и от тази на купувачите на BMW (50 г.), Mercedes-Benz (51 г.) и Bentley (56.2 г.).

Защо това има значение? От една страна намалява хипотетичната възможност клиентите да измрат, коментира Bloomberg. От друга - има значение за имиджа на бранда.

Една от причините за намаление на средната възраст, смята Мюлер, е начинът, по който днес се изкарват пари. "В предишните десетилетия богатството се получаваше, като го наследиш най-често в семейството. Докато днес голяма част от хората, които идват, за да купят Rolls-Royce, са изкарали милиони сами - дали от недвижими имоти или инженерство, компютърни технологии или друго", казва той.