Хотелската верига Marriott International Inc представи тригодишен план за отваряне на повече от 1700 хиляди хотела по целия свят, възвръщайки на акционерите до 11 милиарда долара и осигурявайки годишна печалба до 8,50 долара за акция до 2021 г., предаде Ройтерс.

Компанията Marriott International, която притежава известни марки като Ritz-Carlton и St. Regis, планира да добави 275-295 хиляди стаи в хотелската си верига за три години, което би могло да донесе допълнително $400 милиона приходи през 2021 г. и 700 милиона долара годишно след стабилизиране на новата база.

Печалба в размер между $7,65 и $ 8,50 на акция до 2021 г., предвиждат също така от компанията. Средната стойност в този диапазон е по-висока от прогнозата на анализаторите от $7,72 на акция, пише Reuters. 

По време на този тригодишен период, Marriott планира да изплати дивиденти в размер на милиард $1,9 до $ 2 милиарда и да осигури обратно изкупуване на акции на сума от $7,6 до $9 милиарда. 

През последния месец, компанията има не оправда прогнозите за приходите на Уолстрийт за 4-тото тримесечие и прогнозира по-по-ниска от очакваната печалба за цялата година. Marriott обясни разочароващото си представяне поради слабото търсене в Северна Америка, на най-големия си пазар. 

В отчета за печалби и загуби се посочва, че голямото нарушаване на данните миналата година струва на компанията 28 милиона долара, но застрахователите покриват по-голямата част от тази сума - около 25 милиона долара. 

На 30 ноември 2018 г. Marriott обяви, че хакери са успели да пробият резервационната система Starwood и да откраднат данни от 500 милиона гости, които са резервирали стаи преди 10 септември 2018 година. Нападателите са получили достъп до имена, адреси, дати на раждане, телефонни номера, имейл адреси, паспортни номера, подробности за резервацията. В някои случаи изтеклите данни за платежни карти. В началото на 2019 г. компанията направи ново изявление, според актуализирани данни, атаката е засегнала само 383 милиона клиенти.