МЕТРО България откри първия си обновен франчайз обект в България под името "Моят магазин" в центъра на Своге, съобщиха от търговската верига.

До есента МЕТРО ще отвори и втори пилотен обект с марката "Моят магазин", след което от октомври планира да даде началото на експанзия на франчайз мрежата от търговци с амбицията до 2026 г. тя да се превърне в най-голямата по рода си в страната.

"Oт есента на тази календарна година планираме да стартираме плавна експанзия на национално ниво. В момента сме в планова фаза на проекта и плановете за конкретно разрастване предстоят да бъдат обявени", коментираха бъдещите си планове пред money.bg от МЕТРО. Като разясниха, че вторият пилотен магазин се планира да бъде открит във Велинград през лятото на тази година.

KIKO Milano стъпва на българския пазар това лято

Най-популярната италианска марка за грим и козметика стъпва на българския пазар това лято

Предстои откриването на два магазина на веригата в два столични мола

Програмата е един от основните проекти на компанията, включен в нейната стратегия - софт франчайз модел, който да обединява независими търговци под бранда "Моят магазин". Тя беше започната от МЕТРО България преди повече от 10 години.

"Тя е действала с ограничен обхват на действие върху бизнеса на нашите партньори. Причината да решим именно в тази година да рестартираме франчайз мрежата е промяната в тенденциите на пазара на традиционна търговия, както и новата посока за стратегическо развитие на компанията ни в дългосрочен план - като истински търговец на едро", обясниха от търговската верига.

Моделът е разработен във всеки един от аспектите му - клиентите ще открият обновена визия, подбран асортимент, ценови модел, който позволява на партньорите да бъдат конкуренти, лоялна програма, наръчници за разпределение на търговската площ и атрактивни промоции. По-конкретно става въпрос за устойчив b2b2c бизнес модел (бизнес към бизнес и бизнес към потребители), който ще позволява на търговците да предложат по-привлекателно клиентско изживяване и да бъдат по-печеливши. Концепцията на модела е адаптирана към условията в България.

МЕТРО и неговите партньори дадоха официален старт на резервационната система "Преоткрий България"

МЕТРО и неговите партньори дадоха официален старт на резервационната система "Преоткрий България"

"С рестартирането на франчайз мрежата от търговци МЕТРО България цели да помогне на собствениците на малки и средни магазини да бъдат по-успешни в един от най-конкурентните сектори. Предоставяйки пакет от услуги и ценови условия в рамките на бранда "Моят магазин", целим да помогнем за запазване дела на традиционна търговия в страната и развитието на местните общности," сподели Никола Готрон, главен изпълнителен директор на МЕТРО България.

По време на събитието Нина Копринджийска, заместник-кмет на Своге, сподели, че е истинско удоволствие за гражданите на града да имат модерен магазин, в който могат да намерят всичко необходимо.