След като наскоро българският мобилен оператор Mtel смени своята рекламна агенция, днес стана ясно, че телекомът е избрал и нова ПР и дигитална агенция. Това е компанията All Channels, която оттук нататък ще се грижи за обслужването на информационната и комуникационна програма на оператора.

Конкурсът за избор на комуникационен партньор са взели участие общо седем кандидати, съобщават от Mtel. Досега обслужваща агенция на оператора беше Грейн адвъртайзинг.

All Channels Communication Group е създадена през 2001 година като класическа PR агенция, която през годините се разви до комуникационна група, обхващаща пълния спектър на комуникационни услуги.

Компанията е носител на титлата „Агенция на годината", присъдена от Българската Асоциация на ПР Агенциите, за 2012, 2013 и 2014 година.