От юли Шуменско светло излиза на пазара в релефна стъклена бутилка от 0,5 литра с герба на марката и традиционния сребристо-червен етикет. Модерната опаковка заменя стандартната кафява бутилка в отговор на завишените очаквания на съвременния български потребител. С по-елегантна и премиална визия, съобразена с най-актуалните тенденции на световно ниво, от този месец е и Шуменско специално 0,5 литра, съобщиха от пивоварната.

Традиционният гърлен етикет на утвърдената релефна стъклена бутилка е заменен от златисто алуминиево фолио. То обгръща плътно гърлото и така го пази от нараняване и замърсяване. Новият дизайн следва традиционния стил на етикета на Шуменско, като акцентира върху герба на марката, символ на 129 години пивоварни традиции.

Новата модерна визия на двете бутилки бе представена официално днес в пивоварната на Карлсберг България в Шумен. Тя няма да се отрази на цената на продуктите, която остава непроменена. Това е поредната стъпка в разширяването на портфолиото от продукти на Шуменско, след като в началото на годината компанията пусна на пазара други две нови опаковки - Шуменско светло 0.5 л ПЕТ и 1 л ПЕТ.

„В Карлсберг България постоянно следим нагласите и предпочитанията на българските потребители и се стремим да отговорим на тях с адекватни продукти. Резултатите от продажбите на новите ПЕТ опаковки, които пуснахме в съответствие със засиления интерес към полимерните бутилки и разрастващия се топъл пазар, доказват, че сме на прав път. Очакваме новата модерна визия на стъклените бутилки също да има успех сред феновете на марката.", обясни Александър Грънчаров, Изпълнителен директор на Карлсберг България.

От началото на годината компанията е инвестирала близо 230 000 лева само в нови продукти от портфолиото на Шуменско, като за 0,5 л ПЕТ са внедрени и допълнителни производствени мощности. Близо 400 000 лева са вложени в нов флаш-пастьоризатор за пивоварната в Шумен, с който се постига 50% увеличение на скоростта на ПЕТ линията. 500 000 лева пък са насочени за реновиране и модернизиране на варилните съоръжения и техния софтуер. Така инвестицията на компанията в пивоварната и новите продукти на Шуменско за първото полугодие надхвърля общо 1,1 млн. лева.

През 2011 година Шуменско продължава да инвестира и в атрактивна комуникация с потребителите. Успехът на актуалната рекламна кампания на марката - „Шуменско - социалната мрежа на България от 1882 г." бе продължен от Facebook промоцията „Ако спечеля, печелят всички! Ако не - ще пия само едно студено ШУМЕНСКО". Чрез нея за по-малко от месец феновете получиха като подарък за себе си и приятелите си над 5000 бири.

До края на годината Карлсберг България предвижда още инвестиции и в другите свои марки, както и в производствения капацитет на заводите си. Карлсберг България е най-бързо развиващата се бирена компания у нас през последните седем години. През 2010 година тя реализира 4% ръст на пазарния си дял, който достигна близо 28% от продажбите на бира в страната.