От 1-ви декември 2014 г. Марк Нусбаумер (на снимката горе) поема ръководството на категорията „Сладолед" в Нестле България. В допълнение на досегашната си позиция като бизнес мениджър „Шоколадови продукти и бисквити", той вече обединява оперативните, маркетинговите и търговските дейности на двете продуктови групи на компанията у нас.

Марк Нусбаумер е финансист по образование и има магистърска степен „Финанси и контрол" от Университета на Сент Гален, Швейцария. Нусбаумер се присъединява към екипа на Нестле през 2002 г. като международен одитор, а от 2006 г. е в офиса на компанията във Венецуела, където поема различни позиции. През 2009 г. е назначен за регионален мениджър „Продажби на шоколадови продукти", ръководи екип от 70 души, като впоследствие става мениджър „Ключови клиенти" в Нестле Венецуела.

Марк Нусбаумер е част от българския екип на Нестле от ноември 2011 г. като бизнес мениджър „Шоколадови продукти и бисквити". В контекста на предизвикателната икономическа и пазарна среда в страната, Марк и екипът му постигат сериозни успехи в развитието на категорията, вследствие на което през 2014 г. поема ръководството и на динамично развиващия се бизнес със сладолед на Нестле България.

Oт 1-ви септември 2014 г. Адриан Мунтеан пое позицията директор на фабриката на Нестле България за сладолед във Варна. Мунтеан отговаря за производството на продуктите от сладолед на компанията и ръководи всички процеси във фабриката. Адриан Мунтеан има бакалавърска степен по инженерство, науки за околната среда от Университета по земеделие и ветеринарна медицина в Тимишоара, Румъния. През 2010 г. завършва магистратура по бизнес администрация в Политехническия университет на Тимишоара.

През същата година той се присъединява към Нестле като мениджър „Производство" във фабриката за напитки и шоколадови продукти на компанията в Тимишоара. За времето, в което работи за Нестле г-н Мунтеан участва в многобройни ключови проекти, насочени към подобряване на операциите в производствените процеси на фабриката. В периода ноември 2012 - февруари 2013 г. Адриан Мунтеан обогатява опита си в международна среда във фабриката за кулинарни продукти на компанията в Белград, предоставяйки оперативна подкрепа за внедряването на платформата „Нестле производствени практики".

Производствен капацитет на Нестле България:

 

Фабрика - София

Фабрика - Варна

Капацитет

16 хил. тона

20 млн. литра

Брой служители

730

150

% износ

70%

30%

Основни експортни пазари

Великобритания, Германия, Полша, Унгария, Франция, Швейцария

Балкански регион

Основни марки

KIT KAT, LZ, Мура, Kума Лиса, Житен дар и др.

BOSS, Aloma, Magnum, Familia, Galaxy и др.