Германският производител Opel обяви, че според предварителните резултати, през изминалия месец в Европа са били реализирани 114 100 автомобила на марката. Резултатът е с около 5200 машини или с 4.7% по-добър в сравнение със септември миналата година.

През първите девет месеца на годината, компанията отчита продажбата на 850 000 коли в Европа, което е с 32 600 броя или 4% повече в сравнение със същия период на миналата година. В края на септември, пазарният дял на марката се е подобрил до ниво от 5.87%, пише auto-press.net.

"Нашите нови модели отговарят на вкуса на потребителите ни в Европа. Продължаваме да се развиваме, въпреки оттеглянето ни от руския пазар, и сме оптимисти за следващите месеци. Отзивите, които получаваме за нашата нова Astra, която ще дебютира при дилърите ни в Германия на 10 и 11 октомври, са отлични", коментират от Opel.

Като основни "виновници" да успеха за първите девет месеца на годината, от Opel посочват моделите Mokka (+26%), Corsa (+8%) и ADAM (+4%).

На засилен интерес, както през септември, така и от началото на годината, се радва и лекотоварното портфолио на Opel. През изминалия месец, увеличението е било 43% до над 11 300 единици, а това за първите девет месеца на годината е било около 26% до 75 900 единици.

Opel отчита ръст в продажбите си и на петте основни пазара в Европа, като увеличението варира от 20% в Италия, 18% в Испания, 5% във Франция, 4% във Великобритания до 3% в Германия.