Българският търговец Ozone Entertainment разширява дейността си в Хърватия и Гърция, съобщи пред SeeNews Емил Вагенщайн, главен маркетинг директор. Очаква се това да се случи през първите месеци на следващата година.

До края на 2022 г. родната компания ще стъпи на още пет пазара, като се очаква да създаде и домейн на английски, който да обслужва цяла Европа. През април 2020 г. Ozone стъпи в Румъния, като през тази година тя очаква €3 млн. от този пазар.

В края на миналата година ритейлърът отвори и нова логистична база край Елин Пелин и завърши придобиването на Baby.bg. Последният - специализиран в продуктите за бебета - носи 45% ръст през последната година.

Вагенщайн посочва, че допълнителният капацитет позволява на компанията да съкрати веригата за доставки и да държи повече налични стоки. Планира се догодина той да бъде разширен с още 7 500 кв. м.

Общо, от началото на годината, продажбите на групата растат с 63%, а на интернет подразделението, което включва Ozone, Baby.bg и PCStore, с 67%. Очаква се бизнесът да генерира €45 млн. през 2021 г., или 70 процента ръст спрямо миналата година.

През 2019 г. групата придоби и Pulsar - физически ритейлър на електронни устройства и компютърни игри с десет магазина в България. Според Вагенщайн продажбите там също се възстановяват от пандемията и вече са почти на нивата от 2019 г.