Всеки месец, в Китай се продават по около 500 представителя на новия Mercedes-Maybach S-Class. Това се равнява на почти целогодишната реализация (около 600 автомобила през 2003 г.) на вече несъществуващото отделно луксозно подразделение на автомобилния гигант, пише auto-press.net.

Със стартирането на продажбите на новия си флагман през февруари, Mercedes позиционира Mercedes-Maybach S-Class агресивно. Автомобилът, струващ над 200 хил. долара, се лансира като луксозния избор на модерните светила на Китай, и отчита ръст в общите си продажби през изминалия месец от 20%, съобщава агенция Bloomberg.

Според коментара на агенцията, това е резултат както от силното търсене на луксозните представители на Mercedes, така и на компактните и SUV моделите на марката.
В същото време, от агенцията акцентират върху факта, че най-продаваната луксозна в страната - Audi, регистрира първото понижение в реализацията си за последните 2 години.