Печалбата на германския производител на спортни стоки Puma за първото тримесечие на годината е нараснала с 4%, стимулирана от силните продажби на обувки, пише The Wall Street Journаl.

Компанията, която е подразделение на Kering, заяви, че нетната печалба е била 25,8 милиона евро през първите три месеца на 2016 г., което е скок спрямо отчетената през миналата година печалба от 24,8 милиона евро.

Adidas набира скорост пред основния си конкурент Nike

Adidas набира скорост пред основния си конкурент Nike

Цената на акциите на германския производител на спортни стоки достигна исторически връх

Продажбите са се увеличили със 7,3 на сто и са достигнали 852 милиона евро.

Основният двигател на растеж е бил бизнесът на компанията със спортни обувки, като продажбите в сегмента нарастват за седмо поредно тримесечие.

Някои анализатори изразиха мнение, че добрите постижения са до голяма степен признак за стабилна спортна индустрия, докато други обявиха, че фокусът на Puma върху дамските стоки е започнал да дава резултат.

Макар и късно, Adidas навлиза в надпреварата с Nike и Puma за дамски спортни стоки

Макар и късно, Adidas навлиза в надпреварата с Nike и Puma за дамски спортни стоки

Пазарът възлиза на 176 млрд. долара

През 2014 г. германският производител подписа договор за реклама с поп звездата Риана. Първата колекция, наречена Fenty x Puma, дебютира на Седмицата на модата в Ню Йорк по-рано тази година.

Според данни на NPD Group певицата е най-продаваемата от всички нашумели знаменитости.

„На много известни личности са им необходими месеци, за да повдигнат един бранд, ако въобще успеят да го направят. В случая с Риана реакцията бе почти светкавична”, заяви анализаторът от NPD Мат Пауъл.

Puma надмина прогнозите за растеж благодарение на Риана

Puma надмина прогнозите за растеж благодарение на Риана

Певицата тласна продажбите нагоре