Въпреки първоначалните затруднения при навлизането на американския пазар, германската верига Lidl все още смята, че има накъде да се развива на най-големия потребителски пазар в света. И изглежда от компанията се надяват да повторят успеха на конкурента си Aldi там.
От веригата планират да отворят 25 нови обекта до началото на следващата пролет по Източното крайбрежие в щати, като Мериленд, Ню Йорк, Пенсилвания и други. С новите магазини до края на 2020 година Lidl ще има над 100 обекта в Щатите.
"Ние се ангажираме с дългосрочен растеж в Щатите", посочва главният изпълнителен директор на веригата в САЩ Йоханес Фибер в становище.
"Тези нови магазини са част от следващите ни стъпки към експанзия на пазара в страната", посочва той, цитиран от CNN Business.
Lidl е лидер в Европа, като компанията има над 10 500 магазина в 29 държави. За разлика от конкурента си Aldi, който навлезе на американския пазар още през 1976 година и вече има близо 1900 обекта там, за Lidl американският пазар е ново начинание.
Досега успехът на веригата в Щатите е колеблив, въпреки големите очаквания при дебюта ѝ през лятото на 2017 година, когато ударно отвори 100 магазина за 12 месеца.