Ръководството на "Ливърпул" обяви стартирането на "дългогодишно глобално партньорство" с американската верига заведения за бързо хранене Subway.

Сделката е част от серията нови спонсори на клуба, сред които вече са Vauxhall, Garuda Indonesia и Dunkin' Donuts.

"Мърсисайдци" се опитват да увеличат финансовите си постъпления преди своето завръщане в Шампионската лига от следващия сезон. Параметри по договора с американската компания не бяха представени.

"Щастливи сме да приветстваме Subway като официален партньор на "Ливърпул", заяви търговският директор на червените Били Хоган.

"Работихме усилено с екипа на Subway в последните няколко седмици. Вълнуваме се от възможността да обединим сили с глобална организация, която е толкова отдадена в създаването на положителни промени за обществото, колкото сме и ние", обясни Хоган.