Такси клиентите в България вече ще имат директна безплатна гласова връзка с таксиметровите шофьори още преди да са пристигнали на адреса за поръчка. Новата функционалнoст се въвежда за първи път в Европа и ще бъде от полза, както за шофьорите, така и за потребителите, които използват мрежата за мобилни такси поръчки „Таксистарс".

„Вайбър за такси"- така определиха новата функция първите потребители, които я използваха в София. Изпращането на гласово съобщение помага на шофьорите да разберат къде точно се намират клиентите или обратното - клиентите предварително да информират своя шофьор за желания маршрут или за транспортирането на домашен любимец.

За първи път в Европа мобилно такси приложение предлага „услуга", която позволява пряка размяна на информация, без намесата на оператор. Само с натискането на едно копче от менюто шофьорът и пътникът могат да се чуят, както при използването на популярните програми Viber и WhatsApp!

„Нововъведението ще позволи да се подобри комуникацията между двете страни, както и да се изгради повече доверие и престиж към такси услугите в България. Реализацията на нови мобилни проекти в областта на такси бизнеса и дигитализиране на поръчките за пътуване поставя България на високо технологично ниво с останалите европейски страни ", съобщи Атанас Шарков, съосновател на мрежата Таксистарс .

Новата опция „Вайбър за такси" стартира и по повод първата година от пускането на пазара на безплатното мобилно приложение Таксистарс. По данни на компанията досега около един милион българи са използвали новия начин за поръчка на такси в градовете, където работи системата - София, Пловдив, Варна, Пловдив и Гоце Делчев.