Пазарът в Източна Европа представлява възможност за растеж за големите компании, но е предизвикателство за тях заради разнообразната култура, разбирания и характеристики на потребители там. Това е един от основните проблеми, които ще бъдат дискутирани по време на предстоящата регионална конференция на IPRA (Международната Асоциация за Връзки с обществеността) за PR, маркетинг и стратегически комуникации, която ще се проведе на 6-ти ноември 2013г. в  София.

Екатерина Сафарика, Директор комуникации на Procter&Gamble, ще говори за влиянието на местните фактори при осъществяването на международни компании и начините за постигане на устойчивост на посланията въпреки локалните различия.

„Чест е за мен да допринеса към регионалната конференция на IPRA с това, което познавам най-добре - процесът от откриването на голяма идея, която се възприема добре от хората по целия свят, до практическото й приложение в различни страни, в които комуникацията трябва да се съобразява с индивидуалните културни особености", коментира г-жа Сафарика.

Своята гледна точка по темата ще допълни и Бронуен Андрюс, Директор Бизнес развитие за Европа, Близък Изток и Африка в международната агенция MSLGROUP. В своята презентацията тя ще сподели ценни съвети как компаниите да изградят и защитят своята репутация на международно ниво. Допълнителен фокус на нейното участие ще бъде подготовката на комуникационни консултанти от агенции за предизвикателствата на глобалния пазар и изискванията на международните компании на регионално ниво.

Конференцията „Силата на интелигентните комуникации" поставя фокус върху дигиталната революция и промените на PR бизнеса и комуникациите в условията на променящата се среда. Събитието ще събере топ лидери от сектора на комуникациите, представители на медиите и специалисти по PR, маркетинг и стратегически комуникации от България и Централна и Източна Европа. Конференцията ще открие Алистър Кембъл, Директор стратегически комуникации на кабинета на британския премиер в годините 1997 - 2007 Тони Блеър. Участие ще вземат и водещи мениджъри от компании и организации като Кристоф Жинисти, президент на IPRA за 2013г., както и Себастиан Хейновски, изпълнителен директор на MSLGROUP Полша, Мартин Милиев, специалист в компанията за анализи на социалните медии и онлайн средата Perceptica. Конференцията ще завърши с дискусия на Българската асоциация на PR агенциите (BAPRA) с участието на водещите български PR експерти.

Следете ни за новости и на Facebook и Twitter . Официалният хаштаг на конференцията е #ipracee13.

За Бронуен Андрюс
Като Директор Бизнес Развитие на MSLGROUP за EMEA региона, Бронуен Андрюс работи с всички агенции от мрежата в Европа, за да идентифицира и реализира възможностите за растеж на всички агенции. Има опит в управлението на глобални и европейски проекти за клиенти в работата й за международни компании като P&G, Nestle, Coke , Allied Distillers и Visa. Работила е за клиенти като McNeil Foods, The British Army, The COI, RHM, Lloyds TSB, Sainsbury's, Vodafone, Adidas, Pepsi, Britvic, P&G, Coke, Carlsberg, Unicef и NSPCC.

За IPRA:
IPRA е единствената в света международна асоциация за индивидуално членство на специалисти в сферата на връзките с обществеността. Асоциацията предлага възможност за комуникация с голям брой висши мениджъри и специалисти в сферата на бизнеса, образованието, неправителствения сектор и публичните комуникации от над 100 държави. IPRA има повече от 50 годишен опит в насърчаването на професионалното развитие. Създател е и организатор на световните Златни награди за отличие (Golden World Awards for Excellence).

За Юнайтед Партнърс:
Юнайтед Партнърс е една от първите български специализирани PR агенции, която предлага пълно комуникационно обслужване. През последните петнадесет години компанията осъществява многобройни продуктови и корпоративни кампании, пъблик афеърс проекти, а през последната година и дигитални кампании за водещи компании в различни сфери като Procter & Gamble, IBM, ING Life, Western Union, UNICEF, Nestle, Johnson WAX, Intel, Фондация „Димитър Бербатов" и др. През годините Юнайтед Партнърс печели многобройни отличия от конкурси в сферата на PR, сред които златната награда на IPRA в категория „Най- добра корпоративна PR кампания" с проекта "BGTeen.info", реализиран за Procter & Gamble. Повече информация на: www.united-partners.com.