Популярната европейска платформа за доставки Wolt даде официален старт на дейността си у нас в столицата София. България е третият пазар в региона за основаната в Хелзинки марка, след успешни влизания в Румъния и Северна Македония.

Част от мрежата й са ресторанти, супермаркети, магазини за козметика, хранителни добавки, цветя, зоомагазини, сред които брандове като KFC, Subway, Starbucks, Burger King, KETE, Ribs & Sticks, Shahrayar, GyroLand и много други.

От дружеството разкриват, че първоначално доставките чрез Wolt ще бъдат достъпни в часовия диапазон от 10 до 23 часа, с потенциал да се премине към 24/7 режим на работа с развитието на платформата. 

"Вярваме, че българските потребители заслужават по-добри опции за доставка и виждаме огромен потенциал за развитие на пазара. Нашите амбиции не се ограничават само с клиентите - стремим се и към изграждането на устойчиви партньорства с местните бизнеси, които да им помагат да растат", заяви генералният мениджър на Wolt България Ивайло Нецов.

Bolt и Wolt: Не един, а два конкурента на Glovo и Takeaway стъпват в България

Bolt и Wolt: Не един, а два конкурента на Glovo и Takeaway стъпват в България

Ще има ли нов лидер в доставката на храна по домовете?

Навлизането на Wolt, част от DoorDash, в България би донесло значителни предимства за местните ресторанти и търговци, уверени са от компанията. Те ще могат да се възползват от по-широка потребителска база, дигитални инструменти и логистична подкрепа.