Глобален доставчик на облачно-базирани решения за бизнес комуникации RingCentral стъпва на българския пазар с откриването на център за поддръжка и развитие. Офисът на RingCentral в София ще бъде открит през идните седмици. Немането на екип от ИТ специалисти вече е започнало. Все още не е ясна броят на служителите, които ще бъдат наети. Това съобщиха от компанията. 

"Избрахме България, за да изградим тук един от най-големите технологични центрове на компанията", заявява Феликс Кислик, вицепрезидент, генерален мениджър за региона EMEA, продукти и технологии в RingCentral. 

По думите му решението е базирано на факта, че България е разрастващ се пазар, с голям потенциал и достатъчно талантливи кадри. "Вярваме, че с дейността си ще дадем принос за местната икономика и екосистема в следващите години. Центърът ни тук ще работи в посока развитие и поддръжка на всички наши продуктови линии."

От компанията заявиха, че на този етап не могат да споделят повече подробности за локация и инвестиция в навлизането на пазара ни. 

RingCentral оперира в цял свят, като предоставя интелигентни комуникационни решения, които ускоряват бизнес отношенията. Американският доставчик на комуникационни услуги комбинира телефонни разговори, съобщения, контактни центрове и видео срещи с помощта на интегриран изкуствен интелект.

По този начин се оптимизират работните процеси и се предоставя на служители и екипи възможност за по-лесно сътрудничество.

Американската компания е основана през 1999 година. Предоставя услуги на над 400 000 бизнеси по целия свят. Приходът на компанията за 2022 година е 1,9 милиарда долара.