Michael Kors не е приключил със сделките. След като вчера американската компания купи британската Jimmy Choo за 1.2 милиарда долара, днес главният изпълнителен директор Джон Айдъл обяви, че се готвят още милиардни сделки.

"Няма да се занимаваме с нещо малко, нека да ви го кажа открито", каза той в интервю за Bloomberg, "Няма да купуваме някой бранд за 10 или 20 милиона долара, който няма да промени нищо за нас".

Компанията се обръща към придобиванията в опит да възвърне позиции след намалелите продажби. По думите на Айдъл обаче, следващите сделки ще са поне след 6 до 12 месеца, след като компанията успее да интегрира Jimmy Choo.

Покупката на бранда, харесван от принцеса Даяна, помага на Michael Kors да намали зависимостта си от продажбите на чанти. Друг проблем пред компанията е отварянето на твърде много магазини и това, че разчита на продажби в дискаунт магазини, което вреди на имиджа й.

Така само за миналата година акциите й се сринаха с 32%.

Компанията обаче се надява да промени това и планира да затвори 125 магазина през следващите две години, както и да намали промоциите.

Сделка за $1.2 милиарда за моден бранд, харесван от принцеса Даяна

Сделка за $1.2 милиарда за моден бранд, харесван от принцеса Даяна

Продажбата на Jimmy Choo бе обявена през април, след като мажоританият собственик JAB даде сигнал, че иска да се фокусира върху друг пазар