Шест награди само за седмица получи иновативната българска ФинТек компания Credissimo. Дружеството беше удостоено с най-престижната награда на потребителите, за най-любима "Финансова институция" в България, в единствената потребителска класация у нас - "Любимите марки".

Седмица по-рано, на годишните награди на b2b Media, Credissimo спечели голямата награда на конкурса - "Иновация на годината" за въвеждането на първия финансов чатбот в света - SIMO. Компанията получи и две първи места в категориите "Технологична иновация" и "Иновация в маркетинга и ПР сферата".

"Получените отличия са ясен знак от нашите клиенти и от експертите, че положените от нас през годините усилия за предоставяне на все по-адекватни и изпреварващи потребителските очаквания, услуги, са били в правилната посока и дори са надскочили техните изисквания. Благодарни сме им за високата оценка, която дават на старанието ни да им предоставяме най-доброто обслужване. Първото място, на което ни поставиха българските потребители в своите предпочитания е изключителна чест, но и отговорност. Отговорност да продължим да им предоставяме решения, които да изпреварват техните очаквания, именно затова и продължаваме да създаваме и внедряваме иновации в сектора, така, че те да получават най-доброто от световните тенденции, което само водеща ФинТек компания на световно ниво може да им даде" - заяви Георги Карпузов, изпълнителен директор на компанията.

Признанията от потребителите и професионалната общност, които Credissimo получи са в резултат на дългогодишната и устойчива политика на компанията за постигане на потребителска удовлетвореност чрез иновации. Още от основаването си през 2007 година, дружеството е първата компания в България, предлагаща редица революционни решения за сферата на бързите кредити в световен мащаб.

За последните десет години от своето създаване, Credissimo успява да се наложи като пионер в интегрирането на иновации и технологични решения, и да стане символ на ФинТек индустрията в страната. Компанията се разграничава от конкурентите си, като първа въвежда изцяло автоматизиран и онлайн базиран процес по заявяване и усвояване на кредит, нов метод за валидиране на банкова сметка, нямащ аналог в България.

Големите отличия на компанията се дължат и на създаването и внедряването на първия финансов чатбот в света за заявяване на кредит - SIMO, който предоставя автоматизирано разглеждане на молби за бърз кредит. Това позволява на клиентите да получат желаната от тях сума в рамките на минута. От Credissimo споделят, че SIMO се възприема изключително добре от потребителите, като само в рамките на няколко месеца вече е обработил над 20 000 заявления.

Наред с тези иновации, Credissimo е и първата ФинТек компанията в България, предложила на своите клиенти допълнителна възможност за плащане, чрез най-популярната криптовалута - Bitcoin. Новото официално разплащателно средство цели по-бързо и по-ефективно обслужване на клиентите на дружеството, като им предлага редица предимства. Иновативните решения донесоха на компанията и покана за участие в един от най-известните конкурси за иновации в света - Distribution and Marketing Innovation Awards.

Екипът на Credissimo непрестанно работи по внедряването на разработки базирани на изкуствен интелект в различните процеси, с цел съкращаване на времето за обработка на молби и подобряване качеството на предоставените услуги. В бъдеще компанията планира да подхожда още по-персонално към всеки клиент, като дори ще адаптира съдържанието на сайта с помощта на самообучаващ се робот на база поведението, демографията и интересите на потребителя.

Благодарение на своите иновативни идеи и постоянно развиване на услугите и процесите през последните десет години, Credissimo отстоява лидерските си позиции и е №1 в онлайн кредитирането на българския пазар, като бележи постоянен ръст на нови и лоялни клиенти. Компанията успешно се отличи и превърна в лидер и на Македонския пазар, където дружеството оперира и развива своята успешна дейност почти година. Очаква се съвсем скоро и експанзия в Полша и Румъния.