Международната компания Leanplum, която има българско участие и е лидер в областта на мобилния маркетинг, обяви, че купува българската софтуерна фирма Connecto. Тя е специализирана в разработването на маркетингови чат-ботове, както и на продукти, базирани на изкуствен интелект.

"Обединявайки автоматизацията с помощта на изкуствен интелект, разработвана от Connecto, с платформата за мобилна ангажираност на Leanplum, брандовете ще могат да се свържат с клиентите си в реално време чрез широк спектър от свързани преживявания", посочват от дружеството.

Клиентите на Leanplum ще се възползват от нови възможности за връзка с потребителите през всички канали, които мобилните устройства предоставят - чат-платформи, гласови асистенти, директни медийни услуги и други.

"Набиращите популярност технологии за взаимодействие в реално време като гласовите асистенти и чат-ботовете оглавяват промяната на маркетинговата комуникация от еднопосочно предаване към двупосочен разговор", казва съоснователят и изпълнителен директор на Leanplum Момчил Кюркчиев.

Connecto е основана от Васил Поповски, който е изпълнителен директор, заедно с настоящият технически директор Радослав Николов и директор продажби Владимир Русев. Сред клиентите на компанията са Rakuten Viber, Coca-Cola и Visa.

Leanplum води началото си от 2012 година. Компанията е базирана в Сан Франциско и има офиси в Северна Америка, Азия и Европа, включително в София. Leanplum получи финансиране в размер на над 98 милиона долара през миналата година от Norwest Venture Partners, Canaan Partners, Kleiner Perkins Caufield & Byers и Shasta Ventures.

Leanplum събра $47 милиона с поглед към бъдещето на маркетинга

Международна компания, създадена от българин, набра $47 милиона финансиране

Фирмата продължава с иновациите, привлича все повече клиенти