Фрeнският автомобилен производител Renault купува 40% от акциите на френската медийна група Challenges Group, съобщиха от компанията.

От Renault не разкриват сумата на сделката.

В съобщението се отбелязва, че на фона развитието информационните системи и на безпилотните автомобили, свързани с интернет, у водачите остава повече свободно време за други занимания, докато управляват и пътуват с колите. Според Renault, сделката с Challenges ще позволи на автомобилния производител да предоставя на потребителите си информационното съдържание и услуги на медийната група.

"Този проект напълно съответства на стратегията на Renault, която е насочена към това да предлага нови възможности, висококачествено свързване с интернет продуктите" посочва генералният директор на френската компания Карлос Гон, цитиран от RNS.

Клод Пердриел остава мажоритарен собственик на Challenges Group, притежаващ 60% от нейните акции. Той ще бъде и генерален директор на новото дружество, съобщават от Renault.

Медийната група Challenges издава във Франция пет списания: водещия икономически седмичник Challenges, Sciences et Avenir, La Recherche, Historia и L"Histoire.