Philip Morris International представи две нови версии на устройството за нагряване на тютюн iQOS. Те ще бъдат достъпни в повече от 40 пазара по света, на които PMI вече го продава, пише CNBC.

Обновената версия iQOS 3 и изцяло новата iQOS 3 Multi ще бъдат достъпни в Япония и Южна Корея през следващите седмици и в Европа от средата на ноември. Компанията ще пусне и по-евтини HEETS в Страната на изгряващото слънце, за да повиши продажбите си на конкурентния пазар.

iQOS Multi

Източник: PMI

iQOS Multi

iQOS отговаря за $823 милиона от приходите на PMI през третото тримесечие, или общо 11 процента общите. Конвенционалните цигари отговарят за останалите $6,68 милиарда.

Glo - бездимният продукт на "Бритиш американ табако", е вече на българския пазар

Glo - бездимният продукт на "Бритиш американ табако", е вече на българския пазар

Компанията отваря 11 специализирани магазина у нас

Продажбите на подобни устройства по света достигат $5,82 милиарда през миналата година и до 2022 г. ще достигнат $18,66 милиарда, по данни на Euromonitor International.

iQOS 3 е по-компактно от предходния модел устройство. Отворите за зареждане и поставяне на "стикове" вече са отстрани, вместо отгоре. Зареждането става, както предходното устройство, след всяко пушене.

При iQOS 3 Multi устройството може да бъде използвано до 10 пъти преди зареждане. То е по-голямо от оригиналния iQOS.

Така PMI ще се справи с някои от предимствата на конкурентни устройства. Glo на BAT и Lil на KT&G могат да бъдат използвани няколко пъти преди да имат нуждата да бъдат презаредени.

Цената им за България все още не е ясна.

iQOS събира данни от потребителите. Но за какво?

iQOS събира данни от потребителите. Но за какво?

Разследване разкрива нови поводи за притеснение