Топ бизнес стратегът Майкъл Улф представи във вторник обширна презентация за бъдещето на технологиите и медиите през 2016 г. по време на конференцията на вестник Wall Street Journal.
Той сподели, че средният американец посвещава повече време на технологии и медии, отколкото на спането. Улф предвижда, че писането на съобщения ще надмине социалните мрежи. Според него услугите за съобщения ще прибавят 1,1 милиарда нови потребители до 2018 г., пише Business Insider.
Според него през следващите 5 години потребителската технологична и медийна индустрия ще нарасне с над 500 млрд. долара. Той предвижда още, че идва „убиецът на кабелите", но загатва, че няма да изглежда така, както очакваме.
Времето, прекарано за големи дигитални дейности като видео, аудио, социални медии и игри, ще продължи да се увеличава. Многофункционалността на потребителите ще нараства, тъй като нови продукти и преживявания разширяват броя на моментите, в които извършваме повече задачи.
Това, което хората могат да правят в приложенията сега, ще го правят чрез приложенията за съобщения утре.
Майкъл Улф смята още, че следващите големи победители в стримийнга на аудио вече са се появили. Днес младите хора, слушащи музика, прекарват повече време в слушане чрез стрийминг услуги, но AM/FM радиото остава най-големият източник на музика.
Ако изключим употребата на YouTube за слушане на аудио, миналата година онлайн музиката е била доминирана от три услуги - Pandora, Spotify и Vevo.
Това, заради което новодошъл в стримийнга на музика ще може да стане успешен, са оригинални и уникални песни, каквито се откриват в SoundCloud и YouTube.
До 2020 г. приходите от дигитална музика ще са 10 млрд. долара в световен мащаб, като стрийминг услугите ще държат над половината от пазара за сметка на свалянето на музика.
С нарастващата употреба на новите технологии слушателите ще преминат от аналогови носители към дигитални - аудио книги, излъчване на живо на спортни събития и т.н.
Майкъл Улф е бил в борда на Yahoo, помогнал е на Мариса Майер по пътя ѝ към поста на главен изпълнителен директор и е съосновал консултантската фирма за технологии и медии Activate, където изпълнява длъжността на управляващ директор. Кариерата му се разпростира от управляващ партньор в консултантската компания McKinsey до главен оперативен директор на мрежите на музикалния канал MTV.
Можете да видите останалите прогнози в презентацията тук: