Българската хранителна компания "Белла България" стартира 2019 година с мащабна инвестиционна програма в направленията производство, съхранение и експорта на храни. Компанията влага над 15 млн. лева във внедряването на свръхмодерни автоматизирани линии и системи за контрол на качеството, изграждането на нови складове в страната

През 2019 г. "Белла България" разширява и присъствието си на пазарите в Югоизточна Европа като открива търговски филиал и изгражда собствена търговска структура в Сърбия.

Пpoeĸтите ще бъдат изпълнени дo ĸpaя нa гoдинaта.

През 2019 г. "Белла България" стартира и развитието на партньорска мрежа с български производители на висококачествени месни суровини с цел пълно обезпечаване на нуждите на месопреработвателната си дейност.

"Стремим се продуктите ни да имат добавена стойност и работим в съответствие с пулса на общностите, от които сме част. Затова и бихме искали българските храни да са изцяло от български суровини", коментира по повод новата партньорска програма изпълнителният директор на "Белла България" Елза Маркова.

"Белла България" разширява и присъствието си на пазарите в региона като изгражда собствена търговска структура в Сърбия. Комапнията стъпва на пазара в западната ни съседка с пълното си портфолио от продукти, които ще се предлагат в големите търговски вериги.

Това е третото външнотърговско представителство на българската хранителна компания на територията на Балканите след Румъния (2007) и Гърция (2012).

Компанията развива експортна дейност от 2006 г. Продуктите на "Белла България" са все по-популярни сред потребителите в Европа, Америка, Близкия Изток, Австралия. Фокусът върху предпочитанията на клиентите и потребителите позволяват на "Белла България" да запазва своето важно място в хранителната индустрия в различните страни.